Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

duminică, 16 ianuarie 2011

Infidelitatea



Infidelitatea in cuplu... In cazul casatoriei, adulterul.

De cele mai multe ori infidelitatea se identifica cu sexul, cand unul din cuplu face sex cu altcineva.

Una din definitiile infidelitatii din DEX este foarte interesanta:

INFIDELITÁTE = 2. (Concr.) Faptă care dovedește nestatornicie în dragoste.

Statornicia in dragoste...Hmm...



Primul exercitiu...

Sa zicem ca iubesc si voi iubi o singura femeie toata viata. Mai precis... pentru "Ea" am iubirea cea mai puternica, "Ea" este favorita dintre celelalte iubiri, unica de felul ei, totul aminteste de ea, chiar si cand am pasiuni ii multumesc ca m-a invatat cum se traieste adevarata pasiune, ca stiu acum cum sa caut. Atunci cand imi trag sufletul ma trezesc ca-mi sunt gandurile la ea. Este dragostea vietii mele. Din pacate s-a decis sa iubeasca pe altcineva, ori poate a murit, poate nu ma poate iubi din motivele ei... Oricare din motivele pentru care nu e cu mine.

Intre timp, asteptand sa se consume, ori in cazul in care nu se consuma – moartea, sufletul ce poarta povara acestei tumori tresare la cateva emotii ce seamana cu exaltarea. Fara a da atentie interactiunii persoanelor noi din viata mea, din timp in timp mai apare cate o femeie a carei personalitate o remarc, una din acele putine femei ce ma poate atrage si ma poate provoaca. In ciuda a tot ce ii este impotriva, este atat de deosebita incat reuseste sa-mi arate ca atractia si dorinta inca mai exista in mine.
Ca s-o spun altfel, imi place, imi doresc, savurez sexul cu o femeia pentru care simt o atractie.

Sper ca o iubire sa ma lecuiasca de o alta iubire. Cu toate aceste exaltari posibile inca o iubesc in continuare pe "Ea", impotriva vointei mele. As renunta oricand la orice atractie sau dorinta, daca mi-o cere. Nici nu-mi trebuie sa-mi ceara, nici nu trebuie sa ma iubeasca, trebuie doar sa-mi spuna: „Multumesc ca ma iubesti.”

Dar atunci cand fac sex cu o femeia ce apare temporal in viata mea - fac sex cu ea pentru ca imi place, pentru ca o doresc, pentru ca am sentimentul acela de inceput caruia eu ii spun atractie caci dragoste e prea mult - se numeste ca sunt infidel celei pe care o iubesc?

Nu ma mai iubeste, iar eu sper sa nu o mai iubesc, dar sentimentul nu dispare. Fac sex cu altcineva, cu pasiune, cu dorinta, cu toate manifestarile si ingredientele unei mari iubiri, dar cand imi revin ma gasesc ca ma gandesc tot la "Ea". Cui sunt infidel?

Atractia nu este acelasi lucru cu iubirea, dar poate fi inceputul ei.

....................................

Sexul implica toate celelalte simturi. Eu il consider o placere, chiar cea mai mare dintre ele. Imi bucur papilele gustativa cu o masa delicioasa sau o bautura buna, mirosul meu simte placere la un parfum de calitate, frumosul imi creeaza emotii cand il vad, o muzica buna imi schimba buna dispozitie; prin sex toate aceste simturi sunt incantate. Sexul poate fi atat de placut intre doi, incat uneori este singurul lucru ce mai tine relatia lor. Cand placerea s-a diminuat, se despart fara resentimente.



Inca un exercitiu...

Diferit de sex, chiar mai important, este manifestarea atractiei. Avem gusturi la persoane, eu ca barbat intru intr-o societate si imediat remarc femeile frumoase ce-mi fac o impresie buna la prima vedere. Pot simti ca una sau mai multe imi plac. Fac inconstient o ierarhie intre ele, o segregare. Din orgoliu incerc sa stabilesc o legatura nevazuta, o vanatoare de priviri, sa inteleg daca am lasat la randul meu vreo impresie placuta. Acest joc de priviri este un instinct, este aprecierea frumosului, altfel devii insensibil si la frumusetea femeii ce o iubesti. Nu-i poti cere unui om sa nu mai gandeasca, tot asa nu-i poti cere sa nu mai aprecieze frumosul. Simte frumosul, exalta la el, si isi satisface orgoliul cand simte mica victorie ca a fost la randul lui remarcat. Este o victorie reciproca, femeia se simte atat de magulita, prin priviri fugare incearca sa se convinga. Pana aici totul este nevinovat. Se numeste infidelitate?

Ia orice om de calitate, casatorit, familist si du-l singur intr-un grup nou. Va cauta sa impresioneze, va cauta sa fie apreciat ca barbat de femei. In special de cele mai frumoase.

La fel si femeia cand nu are partenerul langa ea. Ii place cum isi alimenteze increderea de sine cand stie ca este apreciata ca femeie. Prin faptul ca altii o doresc isi verifica puterea de atractie. Face tot ce trebuie pentru asta, se straduie sa fie cat mai atractiva, prin eleganta, prin gesturi, prin gandire. Pentru barbatul ei nu se mai straduie de mult, el o place oricum.
Se numeste infidelitate?



Un alt exercitiu...

Sa zicem ca ai fost in Bora Bora si esti indragostit de acea plaja. Ti-a placut enorm, a fost vacanta de vis. Ca sa te relaxez mental te gandesti la Bora Bora.





Se ofera o noua ocazie, sa mergi oriunde, in Bora Bora sau oriunde vrei tu, in orice alt loc minunat. Ce preferi, aventura unei nou loc sau sa revii la Bora Bora?







Mai exista atatea alte locuri la fel de frumoase. Dar daca nu ar fi doar plaje de vis, daca ai putea vedea cele mai frumoase locuri de pe Pamant?






Frumosul cunoscut si iubit iti creeaza un soi de atasament, e un sentiment puternic.

Frumosul nou iti creeaza alt soi de sentimente, dar mai mult emotii. Prin emotii placute simte omul ca traieste, simte pe loc.

Poti petrece urmatoarea vacanta intr-un loc nou si sa fie o dezamagire. Te resemnezi spunandu-ti ca ai vazut un loc nou. Dar daca este cel putin de frumos ca in Bora Bora, amplificata cu emotia noului, poate fi o experienta mult mai placuta.

Cum ar putea Bora Bora sa concureze cu atractia unui loc nou? Cum poti ajunge la aceleasi emotii ale noului?

Sunt convins ca la prima vacanta nu ai vazut tot ce era de vazut, nu ai facut tot ce era de facut. Ia pe cineva special cu tine, si emotiile lui vor fi si emotiile tale, sunt transmisibile.

.........................................

Nu exista om, barbat sau femeie, sa nu fie atras de emotia frumosului nou. Este normal, este uman. Emotiile trec, placerea sexului trece. Niciunul din cei ce inseala nu regreta, dar cand e inselat traieste o tragedie.

Sunt de parere ca singurul lucru care te opreste de la infidelitate este pierderea persoanei iubite. Daca ai acceptat sa inseli, ai acceptat sa o pierzi. Nu fapta in sine este de neiertat, mai dezamagitor este ca ai acceptat sa o pierzi.

Cel inselat rupe relatia simtind gustul atat de amar al dezamagirii, de care nu va putea scapa in ani sau niciodata... Ironic este ca in majoritatea cazurilor cel ce a inselat traieste fericit in continuare.

Altii se caiesc si regreta, vor trai in suferinta pentru pierderea suferita, de aceasta data pedeapsa fiind prea cruda si inutila, caci dragostea exista si se iroseste. Daca cursul vietii nu ii duce in directii diferite, peste timp vor avea o sansa, pentru ca timpul ii invata. Pe unul sa ierte, si pe celalalt cum sa iubeasca.
................................
(Va urma)

Niciun comentariu: