Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

joi, 13 ianuarie 2011

Azi e Nu

Cu referire la Am cautat iadul daca raiul nu a vrut sa ma primeasca o persoana ce nu am stiut sa o apreciez la vremea ei, scria intr-un comentariu:


"Iadul si raiul nu exista".

Ba da, atunci când ti le creezi tu singur.
Eu vad cum iti construiesti zidurile din jurul tau, cum te lasi sa cazi, iar când ai atins limita, îti aduni toate puterile si evadezi din infern. Nu stiu de ce, poate ca suferind astfel vrei sa fii 'izbavit', sa te poti ierta.
Vei avea puterea sa te intorci de fiecare data ?
Corina

Eu am raspuns simplu, rationand circumstantele: Nu.

Azi e Nu.

3 comentarii:

Nu spunea...

nu pretind sa inteleaga altcineva decat eu.

Weekender spunea...

:)

Nu m-am gandit.
Dar de ce Nu?

Nu spunea...

hm.poate pentru ca sunt prea egoista. sau poate nu.
ori poate ca ,oricum ar fi,cuvintele nu vor ajunge sa fie intelese oricat de concrete ar fi,in adevaratul sens.