Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

miercuri, 28 octombrie 2009

9. Principii ratacite



(DIN MOTIVE DE BUN SIMT AM DAT POSTUL JOS)


. Oare trebuie sa ma rusinez? Unde sunt principiile mele? Am fost golit de ele, asa cum am fost golit de toate.

CINE AM AJUNS?
................................................................................................
Sunt un pacatos, ce sa zic... As dori sa nu fie adevarat, sa fie doar imaginatie.
Exact despre asta e vorba, degradare. In perioada in care nu ma interesa nimic,eram mort.
A fost o poveste despre o femeie pierduta in esecurile vietii,care si-a crescut fata indoctrinandu-i neincrederea fata de barbati,utilizarea lor in propriile scopuri.
Am dat jos postul pentru a nu contribui mai mult la decadenta acestei lumi. Totusi, oamenii "oameni" sunt mai multi pe lume, chiar majoritari.





Niciun comentariu: