Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

miercuri, 28 octombrie 2009

6. Puterea dragostei

Cateva luni bune nu am fost acasa, este plina de amintiri. Cu toate ca n-am consumat, mi-au taiat alimentarea cu energie electrica. Astfel ca ajung acasa noaptea cand e intuneric, e ca si cum as intra in casa legat la ochi ca lucrurile ce ne erau comune sa nu ma orbeasca. E primul pas.
Multe intrebari au ramas fara raspuns, am crezut ca timpul va elucida toate nelamuririle mele. A trecut timp si inca sunt nedumerit; daca as avea confirmarea ca decizia ta ti-a adus o schimbare in bine - sacrificand astfel stabilitatea emotiva a copilului nostru - as intelege si ti-as dori fericire, asa macar voi sti ca toate aceste suferinte au un rost.
..................................................................................
In ultimii nostri ani ne-am pierdut magia sexului bine facut. Ajunsesem sa facem sex cu rusine. Initial am crezut ca ceva s-a intamplat cu mine, am pierdut ritmul, am imbatranit si nu mai sunt atractiv. Din ziua in care m-am hotarat sa nu mai sufar dupa tine am constatat la fiecare femeie cucerita acea pasiune care tie ti-a disparut. N-am fost convins de la inceput, de aceea m-am incercat pe cat mai multe categorii: pasional-sexuale, inteligente-romantice, rational-sfidatoare, delicate-dependente de adrenalina...
Am ajuns la o singura concluzie: nu m-ai mai iubit.
..........................................................................

O femeie iubeste alta femeie altfel decat iubeste un barbat. Intre ele se inteleg altfel, se deschid total. Pasiunea intre doua femei este mai intensa, poseda si sunt posedate in acelasi timp. De aceea si suferinta unei despartiri este mult mai mare.
Sansa vietii mi-a oferit ocazia sa invat cum se face dragoste de la un astfel de cuplu. In primul rand intre doua femei nu te grabesti si nu-ti pierzi capul; te impart fara egoism, te ofera una alteia cu atata rabdare incat focul pasional se transforma intr-o degustare senzoriala. Ele cunosc mai multe despre sine decat as putea cunoaste eu, iar bisexualele au avantajul de a cunoaste cum sa posezi o femeie din punctul de vedere feminin. Desavarsire in arta de a darui si a primi.
Inarmat cu astfel de cunostinte, pe la 21-22 de ani ma credeam conducatorul jocului in orice relatie. Pana m-am lovit de cineva care reusea acest lucru natural, nestudiat. Si culmea, la varsta teribila in care ma hotarasem ca nu mai implic sentimente.
Sexul cu Corina: o calatorie in lumea senzoriala, cu incredere totala. Nu frumusetea m-a atras la ea, ci feminitatea. Modelul unui manechin, inalta, orice haina se aseza bine pe ea. Acestea nu contau prea mult, ca n-am fost subjugat de frumusetea ei, ci de gandirea, sexul cu ea, curajul si nerusinarea ei. Am facut dragoste in toate locurile posibile, fara a fi vulgari.
Am ajuns sa ne iubim intr-atat incat eram atenti pana si la rasuflarea celuilat, incercand sa ne intelegem din asta trairile. Doream sa stim tot, fiecare despre celalalt. Departarea de cativa pasi era deja o despartire, ca apoi sa ne bucuram de intalnire. Dependenti unul de celalalt. Totul ar fi fost perfect daca nu o uram in acelasi timp. O uram pentru aceeasi dependenta. Si pentru o poveste mai veche. In final, incercand in mod lucid sa diminuez aceasta dependenta, ne-am despartit.
Ne-am iubit... Atat de total incat am gasit-o in coma la Spitalul de Urgenta din Constanta. Corina mea cea inteligenta, curajoasa, realista, parea ca apelase la un gest copilaresc. Mai tarziu, intreband-o, n-a reusit sa inteleaga cum a ajuns in starea asta, mi-a explicat ca a luat o pastila, doua pentru ca o durea foarte tare capul, restul nu-l mai stie.
La spital am dat de mama ei care mi-a reprosat ca i-am omorat copilul. Corina in coma! - imi exploda creierul. Fiind in transa m-am intins langa ea si i-am vorbit la ureche, nu mai stiu ce, i-am vorbit cu dragoste si durere. A fost prima experienta din viata mea cand am descoperit puterea dragostei; Corina a deschis ochii din coma de gradul IV si mi-a soptit: "Ia-ma acasa!"
Am dus-o in brate la masina. Acasa am ingrijit-o, am hranit-o, am amuzat-o timp de o saptamana, izolati de restul lumii, fara sa iesim din casa. Apoi, dupa prima tura de serviciu, am gasit casa golita de amintirea Corinei, orice lucru care amintea de ea disparuse.

Cand scriu aceste randuri imi dau seama ca imi doresc nespus s-o revad. Sunt foarte curios ce mai face, mi-as dori s-o stiu fericita. Am trait, visat si gustat impreuna 3 ani, cei mai frumosi din viata mea.






Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

Niciun comentariu: