Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

miercuri, 28 octombrie 2009

4. Fara cuvinte...

Doua persoane care se iubesc si traiesc mult timp impreuna ajung sa semene in gandire. Noi doi am ajuns diferiti; eu imi sunt martor ca te-am iubit.
Ieri te-am revazut dupa un alt moment de rascruce din viata mea. Poate din aceasta cauza te-am privit cu ochi neutri si ma intreb daca asa ai fost tot timpul ori asa ti-ai dorit sa ajungi.
Gesturile si vorbele doar de eticheta, subiectele banale tratate cu importanta exagerata, tonul vizibil diplomatic - mi-au dezvaluit o "tu" atat de falsa incat ma intreb daca de fapt ti-a lipsit curajul sa traiesti. Marile noastre disensiuni au fost pentru deciziille mele de schimbare, rutina iti place, iti da o senzatie de confort. Numai ca lucrurile bune nu tin la nesfarsit, raman bune pana te plictisesti de ele, pentru a le inlocui e necesara o schimbare spre mai bine; iti trebuie curaj sa traiesti. Singurele lucruri bune de care nu te plictisesti sunt cele pe care le iubesti.
...............................
Am avut succes la femei. Si ele la mine.
Un eveniment important a facut sa reconsider viata aventuroasa pe care o duceam. Inainte de a pleca in armata iubeam o fata descoperita de mine pe vremea cand avea 16 ani, o frumusete adolescentina. La prima intalnire am fost surprins de firea rebela, justificata de mediul din care facea parte. O lebada intr-o mocirla, am considerat ca este de datoria mea sa conserv puritatea ei sufleteasca. I-am respectat virginitatea timp de aproape doi ani, ducand o viata duplicitara: una pe timp de zi si o alta pe timp de noapte plina de aventuri.
Pasionat de dragostea pe care i-o purtam, m-am cumintit si am horarat ca o iubesc atat de mult incat sa asmum relatia. Apoi am plecat in armata si in momentele grele de pe Sorogari era gandul frumos in care m-am refugiat. Lovitura a venit crunta, cu lacrimi in ochi mi-a dezvaluit ca a cunoscut pe altcineva.
M-am refacut greu. Incercand sa uit mi-am umplut timpul doar cu aventuri de-o noapte, uneori mai multe intr-o zi. Dupa un timp am fost cautat de fosta iubita pentru a-mi spune cat de mult a gresit. Deja eram vindecat, am incercat de dragul vremurilor trecute dar nu a mai fost posibil, dezamagirea lasase deja urme adanci in sufletul meu.
Dupa trei ani m-am intalnit cu sora ei care mi-a dezvaluit in final ca am un baiat de doi ani, pe nume Madalin. Conditia cu care mi-a dezvaluit a fost sa raman in anonimat pentru ca mama s-a casatorit si copilul stie ca altcineva e tatal, ori ceva de genul asta. La o discutie cu mama copilului am fost rugat sa inteleg ca stric armonia familiei daca nu las lucrurile asa. Mi s-a cerut ceva, am respectat.
La 25 de ani am aflat ca la 23 am devenit tata si nu am posibilitatea de a-mi vedea copilul, o cruce purtata in inima mea pana in prezent, in 13 ani cred ca am vazut baiatul o singura data, cand avea 5 ani.
Fata de persoanele iubite n-am tinut niciodata secret acest fapt, si cu toate ca si eu am fost cel care a suferit, probabil ca doar eu am fost acuzat de starea lucrurilor.


Un comentariu:

Lillee spunea...

Si totusi de unde ai atata putere? Esti de admirat...