Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

miercuri, 31 august 2011

Gusturi diferite: Angelicus-Diabolicus, part 1

Barbatii si femeile au gusturi diferite. In materie de barbati si femei.

Am sa denumesc femeia-Fem si barbatul–Masc ca sa nu se creeze tot felul de confuzii.

Fem vede altfel ca o femeie este frumoasa decat o face Masc. Pentru Fem o femeie este mai frumoasa cu cat este mai apropiata de cuvantul „doamna”, si mult mai exact – a fi o lady. Ceea ce Masc vede senzualitate, Fem are o reactie adversa si considera ca este de prost gust. Am avut destule experiente cand Fem mi-a povestit despre o femeie ca este „rapitor” de frumoasa , iar cand am cunoscut-o nu m-a impresionat deloc, ba chiar mi-a dat senzatia ca poate fi oricine, poate fi vecina, poate fi profesoara, ori frizerita mea, dar nu amanta, nu acea persoana care ar trebui sa ma rascoleasca doar prin prezenta ei. Exista cateva femei ce plac amandoura, lui Fem si Masc, dar asta numai pentru ca aceste femei inglobeaza ambele gusturi, sunt senzuale si lady in acelasi timp, sunt doamne sexoase, sunt foarte rare si iti dau aceeasi senzatia pe care o ai cand privesti o opera de arta desavarsita.

Fem o respecta, Masc o adora.

Eu am avut o reactie ciudata la astfel de femei, mi-a fost greu sa le ating stiind cat de viciate sunt mainile mele. In sens metaforic. O astfel de femeie devine sacra, o iubesti, o adori ca pe un idol, dar ti-e greu sa o „batjocoresti” - verbul nu este ales pentru semnificatie, ci pentru puterea lui, pentru sensul negativ. O sa incerc sa explic mai bine.

Am in fata mea aceasta femeie, de o frumusete intriganta, felul ei de a fi defineste cuvantul „lady”, este sublimul, existenta ei in preajma mea imi da o stare euforica, cand ma gandesc la ea ma cuprinde o senzatie placuta, o urc acolo sus pe piedestal si devine credinta mea... Pot face dragoste cu ea in mod poetic si romantic, ca intr-un dans in care partenerii se complementeaza prin gesturi, sublimul cere sublim, ... feerie... hmm...

Numai ca femeia sublima este si ea femeie. Sexualitatea nu inseamna numai atingeri de destindere, ci si cele de incordare, cele ce iti distrag atentia de la celelalte zone erogene, cele cu care iti amplifici celelalte simturi pentru a intensifica placerea acolo unde orgasmul e mai mare. Sa o tragi de par brutal, sa o strangulezi erotic cand ii aplici un oral, sa o domini sexual, sa o zgarii, sa o tragi cu putere spre tine, sa o lovesti, sa o musti de ceafa, sa o musti de ce vrea ea, sa-ti dai drumul in gura ei, si altele... nu e nevoie sa enumar. In mintea ta ea reprezinta imaginea divinitatii adorate, cum poti sa o arunci in mizerie si viciu, cat de contradictorii vor fi in mintea ta aceste reprezentari ale ei?

Asta este blocajul ce apare la barbatul ce-si adora femeia. Cu cea divinizata de mine am facut dragoste cum se face cu o „lady”; banuiesc ca si-ar fi dorit ca experientele sa fie complete, este femeie, are nevoi si satisfactii de om, nu are nici o vina ca am transformat-o eu in credinta. Oamenii de calitate nu sunt prosti, apreciaza frumosul, stiu sa traiasca bine, sa-si ofere emotiile bune, stiu sa guste sexualitatea; daca stiu sa traiasca bine stiu si sa faca sex bine. Chiar si pe varianta sfanta, sexul este bun, senzualitatea poate fi folosita la maxim, placerea exista si totul pare ca e bine. Dar cat este de corect sa limitezi sexualitatea? Sincer sa fiu, ador o femeie pentru ce este, si ea fiind cum vreau eu sa fie are anumite calitati care se reflecta in tot. Si in a face sex. De drept eu sunt cel care dezamageste, este ca si cum m-as promite ei intr-un fel si sunt de fapt altfel. O deposedez de lucrurile bune si importante ale vietii. La inceput este de ajuns, putem fi angelici cativa ani, dar la un moment dat incepe sa regrete ca in calatoria vietii a avut nenoroc, ca nu a cunoscut toate experientele exaltarii. Vrea toate experientele vietii.

Astfel ajunge sa insele, iar cele care nu realizeaza ce anume le lipseste simt o nevoie, simt ca ceva nu e in regula, se simt nefericite si ideea de a rupe relatia le elibereaza. Nici ele nu stiu de ce se simt mai bine, dar se axeaza pe ideea despartirii. Nimanui nu-i vine sa creada ca sexul poate fi atat de important intr-o relatie de durata, dupa ce ai ajuns la o intimitate in care poti comunica orice. Asa crezi. Dar comunicarea nu este niciodata asa cum crede fiecare ca este. Cei mai multi ajung sa spuna lucruri care trebuiesc spuse, nu ceea ce vor ei sa spuna.

Barbatul ca dupa o despartire incepe sa curvariseasca, femeia simte nevoia de o destrabalare. Ani de frustrare s-au adunat, sentimentul de eliberare de acea apasare a resemnarii ii dau curajul sa se duca si sa se foloseasca de un barbat cum doreste, cu libertatea sexuala dupa care a tanjit atata timp. Daca unui barbat nu i s-a intamplat inca acest lucru este pentru ca nu a fost considerat destul de masculin, ori nu a fost in momentul potrivit la locul potrivit. Cititoarele de poezii vor striga in cor ca femeile nu fac asa, ca au nevoie de o pregatire mentala, si bla-bla... Ce pregatire mentala intrece acumularea psihica a anilor de frustrare?

Am privit altfel aceasta situatie – eu adorand, eu limitat in sex de sfintenia cu care tratam relatia. Barbatii ce isi iubesc femeile, le adora, le divinizeaza (si nu sunt multi, nu toti stiu sa o faca) au aceasta ... situatie. Am vrut sa o numesc problema, dar de fapt ei nu au probleme, ca sunt satisfacuti asa, ci adoratele lor sufera.

Multi vor critica, vor ragai "Ce prost e asta... Eu sunt destept, eu ma pricep, am talent... Mie nu mi se intampla asa ceva, eu fac sex intotdeauna cu pricepere si de fiecare data are orgasm." Ha ha ha - le raspund eu, cu iz sarcastic. Pune cativa ani de rutina in casnicie, de erodat atractia fizica, de obisnuinta cu aspectul, de repetitie, cand femeia ce o idolatrizai ajunge usor-usor ceva de care te tii sa-ti bagi pxxx. Cand reduci toata seductia la "facem si noi ceva in seara asta?", adica un schimb de nevoi sexuale, esti foarte special. Asta pe de o parte.

Pe de alta parte, exista relatii ce sunt precum vinul, se imbunatatesc cu trecerea timpului. In termenii dragostei. Eu o iubesc pe ea mai mult ca la inceput, am incredere, imi este mai bine, o inteleg mai bine... Cu cat dragostea mea pentru ea este mai mare, cu atat mai mult se estompeaza sexualitatea vicioasa. Ea probabil ca se resemneaza sa faca foamea, dar barbatul intra in acel blocaj de care aminteam si nu realizeaza ce se intampla, lui ii este bine. ("Si apoi cu aceeasi gura sa-mi sarute copii??")

Cheia intregii povesti este sa nu mai gandesti doar din punctul tau de vedere. Cand ajungi sa-ti cunosti indeajuns partenera gandeste din punctul ei de univers.

Barbatul obisnuieste sa se poarte delicat cu ea, sa o dezmiarda, sa o alinte... Barbatul are tendinta sa se poarte cu vaginul ei cu cea mai mare delicatete, foarte atent sa nu strice ceva. Hello boys, pxxda este sensibila, dar nu nicidecum fragila. Trage de ea, framant-o cu fermitate, exploreaz-o, zgarma-i interiorul cu aceeasi determinare cu care te masturbezi. Inchipuie-ti cum e cand o femeie iti freaca pxxx cu multa delicatete, face ce trebuie sa faca dar cu o atingere firava, senzoriala. E ok pentru inceput, cateva secunde, dar daca o tine tot asa mai bine te duci sa bei o bere. Cam asa si cu femeia, e ok pentru inceput, dar ea e prea „lady” ca sa-ti spuna ca esti fara rost. Nu pentru ca se sfieste, nu pentru ca tine la imaginea ei, ci pentru ca-si da seama ca asta va fi pe viitor, va trebui sa te conduca la fiecare misiune. Ori nu vrea asta, nu vrea sa ceara si sa primeasca, nici imprumuturi; vrea suprize, vrea daruri spontane. Daca iti spune ce sa-i cumperi nu mai este un dar, si-a achizitionat singura si seamana cu „a-ti produce singura”. Surpriza este cea mai mare emotie pe care o poate trai omul. Fa-i surprize placute unei femei si va deveni dependenta, va saruta pamantul pe care calci, va privi in urma ta cu nostalgie fie si numai cand te duci sa-ti faci nevoile la baie.

Masc isi da cu parerea la barbati, despre puterea de atractie a unui barbat asupra femeilor. Isi spune ca un anume cutare are mare succes la femei, astfel ca presupune si un caracter dominant. De cele mai multe ori greseste, in primul rand ca Fem are altfel de gusturi. Exista barbati urati dupa care Fem sufera, ii doreste. Pentru ea sunt frumosi, pentru Masc sunt obisnuiti, chiar urati.

Este un lucru stiut, dar ades uitat. Asa apar surprizele urate, Masc iubeste o femeie si ea se indragosteste de un altul, considerat de Masc mult mai inferior lui. Astfel ca are si o problema de incredere de sine. Dupa unitatea lui de masura rivalul este o gloaba, cum se mai poate considera pe sine armasar? Ca sa iasa bine o considera pe femeie proasta, lipsita de gusturi, deci el este cu mult superior. Dar in subconstient mica trauma se intampla, chiar daca nu recunoaste, avantul sau in cucerirea unei muze nu mai este la fel de intarit.

Dar greseste, pentru ca nimeni nu e prost sau proasta in aceasta ecuatie. Femeia are alte gusturi decat ale sale. Seamana cu expresia mea: „Exista si altfel de moduri de a gandi lucrurile decat modul in care gandesc eu lucrurile”.

Cel mai la indemana exemplu sunt eu. Ma uit in oglinda si nu-mi place de mine. Cand eram mai tanar regretam ca nu-s mai frumos. Constatarea venea atunci cand imi radeam in fata oglinzii puful pe care eu il numeam barba. Pe altii ii vad mai des, pe mine de doua-trei ori pe zi. Depinde si de cate ori imi fac nevoile, ca nu risipesc nici o ocazie de a ma privi in oglinda, mai mult de verificare daca totul e ok, daca nu sunt murdar, daca nu mi s-au imprastiat mucii. Cert este ca eu nu sunt pe gustul meu, dar m-am obisnuit, ma accept ca asta este, n-am altul. Nu-mi place de mine ca barbat, dar stau si ma intreb de unde naibii vine succesul pe care il am la femei. (sic,sic!) Nu vreu sa fiu modest si nici increzut, vreau sa fiu obiectiv. Nu ma iau dupa impresiile mele, concluzionez dupa statistici. Am succes la femei. Nu la toate, probabil nici eu nu ma prezint la fel pentru toate. Si exclud cele ce au apucat deja sa ma cunoasca, ca sa nu pun succesul pe seama comportamentului, inteligentei sau altui criteriu apreciat ce nu se vede in oglinda.

Exista ceva in anumiti barbati, as dori sa-mi dau seama ce si sa ma folosesc de asta, probabil o masculinitate ce nu vine decat genetic, o atitudine ce este mostenita si dezvoltata in loteria circumstantelor, ce nu mai pot fi reproduse daca vrei sa creezi un om identic.

Majoritatea sex-simbolurilor au fost indragostite de barbati considerati urati de alti barbati. Il aratam unei femei pe Serge Gainsbourg (nu-s sigur de numele de familie), ce a facut cuplu la moda cu Jane Birkin, o femeie sex-simbol a anilor 70. Aceasta exclama „Vai, ce barbat bine!”. Iar eu ma uitam ca prostul la urechile lui clapauge, la gatul scurt si indesat, la nasul carn. Plus ca era mai scund decat Jane B., aceasta fiind manechin, top model, actrita si cantareata. Foarte curios intreb, raspunsul nu m-a lamurit. „Nu stiu, are „ceva”-ul ala in el, inspira masculinitate... Ai dreptate, nu are nimic frumos dupa criteriile modelelor-boy de reclama, dar are ceva ce voi barbatii nu o sa puteti intelege niciodata.”

Caz inchis.


(Va urma)

Niciun comentariu: