Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

miercuri, 19 mai 2010

Am incercat sa opresc timpul in loc

Nicoleta spunea...

sa inteleg ca tu ai descoperit misterul de a iubi o femeie asa cum isi doreste? cred ca daca ai tine niste cursuri, ai avea ce sa ii inveti pe oameni..........

Nu exista mistere, doar capacitatea noastra de intelegere este pregatita sau nu.

Nicoleta, sunt niste ganduri ale mele si atat, constatate si rationate in baza experientelor mele.
Iar oamenii... ei stiu ce e bine. Numai ca uita prea des, voit sau involuntar.
Scriu sa nu mor intelectual, scriu pentru mine, si ... probabil ma simt singur.
Arunc cate o privire asupra vietii, incerc sa inteleg cate ceva, fara nici o intentie... In afara de faptul ca-mi impartasesc gandurile, ceea ce cred ca-mi face bine, nu am alta pretentie. Remarc in comenturile tale ca ai putere mare de intelegere, iti simt compasiunea alaturi de mine, si iti multumesc. Acestea nu pot fi pe deplin intelese de oamenii care nu le-au trait.

Am avut puterea sa opresc timpul in loc, asa am crezut. Ma uit la Printesa mea cat a crescut si adevarul crud ma loveste in fata. Doar mi-am dorit sa se opreasca timpul in loc, dar el nu a vrut.
Remarcand asta ce ar trebui sa fac? Sa-mi iau lumea in cap si sa ma indeletnicesc cu activitati pe care oamenii le considera "a trai" viata? Distractie in toate formele ei? Am incercat, nu m-au facut nici mai multumit, nici mai linistit. Doar mi-au satisfacut orgoliul si mi-au raspuns intrebarilor mele, cata incredere sa mai am in mine.
Pana la urma am inteles ca traiesc viata mai intens, cu toate nelinistile mele si tot ceea ce ma framanta, sunt pregatit de orice.

Cred ca mi-am amintit si cum se zambeste. Doar cateodata ma intorc la blogul meu si imi vars of-ul in el, prefer sa o fac asa.

Niciun comentariu: