Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

joi, 10 noiembrie 2011

Despre tantitizare

cautand la "nepublicate" am dat peste un comment al meu pe blogul unei ... (sa-i zic prietena? nu socializam, nu ne-am hirjonit niciodata... "cunostinta" cred ca e bine ). Am sa subliniez ideile ce vreau sa le tin minte.

...................

Trist, dar natural. Nu poti decat sa muncesti cu tine si sa prelungesti momentul "tantitizarii" cu vreo cativa ani. Sport, beauty salon (daca la varsta aia ai bani) si mult sex, in care esti activa. Apropos, sexul inactiv - cel in care esti numai la primire - are efect contrar: ingrasa. Uneori gena mostenita e impotriva ta, atunci e nasol.

Dar nu e nimic, tu ai arta ta. In ziua cand vei accepta asta vei incepe sa privesti barbatul altfel. Problema e ca daca redevii frumoasa si sexoasa te aduce "back in business", dar revin si pretentiile la barbati, sindromul "printesei" se intoarce. Si iar il alegi pe Zburator, iar esti comoda, mai multa celulita, iar zboara. Sfat? Niciunul. Daca renunti la pretentiile si gusturile tale (care nu se degradeaza in timp cum o face corpul) te violezi singura, tacit sau netacit. Asa ca nu da azi pentru maine, vorba lui A. Andries. Nu conteaza unde e masina, nu conteaza ca simti ca esti libera cu sentiment de vinovatie sau inutilitate, nu conteaza de ce te dor ovarele, cat conteaza sa te uiti in oglinda. Metaforic. Sa acorzi timp, sa muncesti si sa corectezi pana iti place ce vezi. Sa nu te accepti doar pentru ca te iubesti.

Sau sa faci un copil si uiti de toate astea.
....................

Sau ia-o asa, in timpul sarcinii infloresti cum n-ai mai facut-o niciodata. Corpul se transforma, dar apoi se modifica mult mai usor, el incearca sa-si revina. Poti sa extinzi revenirea lui pana mai departe, pana unde vrei. Unele femei sa ingrasa ca n-au facut un copil la timpul potrivit. Eu cred ca e undeva la 25 de ani, depinde de gena.

Hai ca in loc sa tin cu tine, te-am descurajat. Ideea era sa te fac sa intelegi ca "pxlx calda" ai inclocuit-o cu cea "care să te ia de păr, să te întoarcă cu spatele, să te izbească cu fața de faianță și să te fxtx". Din disperare, zic eu.

Deduc asta pentru ca ai omis jocul, ai omis vanatoarea, capcanele... Ai aruncat napalm in padure si vrei sa-ti placa friptura. Eu zic sa astepti sezonul de vanatoare. Sau sa nu te mai plangi, sa inveti sa-ti placa friptura cu napalm. Animalele din gradina zoologica nu se pun.

Niciun comentariu: