Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

duminică, 12 iunie 2011

Tchudesnaiya traznaiya 2 (din prezent)

"Buna seara....as dori sa aruncati o privire aici... http://ro.netlog.com/costeadaniel76/blog/blogid=1287632#blog Cititi toate postarile lui...cred ca va apartin.. Daca ma insel, mii de scuze..."

Buna seara si dumneavoastra,

Multumesc de atentionare. Nu am reusit sa vad postarile, blogul respectivului a fost sters dupa ce i-am cerut prietenia. Poate i s-a facut rusine...

Dar este interesant de studiat o astfel de obisnuinta. Iti faci un blog din motive personale, sa aberezi in el orice idee iti vine prin cap. Mai intra cate unul si-l citeste, lasa un comentariu, ori revine altadata, si astfel stii ca ceea ce gandesti place sau nu si altora. Blogul nu se face ca sa te impui, sa devii renumit sau sa castigi bani. Pentru asta scrii o carte. Daca ai talent reusesti sa arati cine esti.

Deci blogul nu are ca scop faima ta, de obicei autorii se tin anonimi. Un blog este pentru sufletul tau. Sunt tare curios ce simte un blogger ce a plagiat tot blogul, in sinea lui stie ca nu e un merit al sau, deci care e scopul daca faima nu obtine si nici sufletul nu se incanta de un fals?

Altii aduna in blogul lor ceea ce le-a placut, ce au citit prin alta parte si au simtit ca autorul exprima ceea ce gandesc ei. Daca pui o melodie pe blog pentru ca-ti place, nu inseamna ca ai plagiat. Arata ce gusturi muzicale ai. O postare copiata de pe blogul altuia arata opinia ta cu privire la subiect, esti de acord. Intotdeauna se specifica autorul, sau ca e altcineva. Am facut-o si eu de 2-3 ori, am postat articolele altor autori si am specificat ale cui sunt.

Dar sa-mi copiezi tot blogul si sa-l urci la tine, ca si cum ar fi al tau, cat de ciudat sa fie?

Niciun comentariu: