Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

miercuri, 15 septembrie 2010

Top personal articole de blog citite - Locul I


Din cand in cand voi posta articole scrise de altii, ce mi s-au parut interesante.

As fi dat doar link-ul, dar unele bloguri sunt protejate, fara cont nu puteti intra.




Cuvinte oribile cu f…., m…, p…, p….


Copiat de pe blogul Povestiri din orasul viu al Sheherezadei





La cererea publicului vreau să fac o trecere în revistă a unor noțiuni desemnate în limba română prin niște cuvinte considerate obscene, iar de unele domnișoare cu urechi și ochi deosebit de sensibile, chiar oribile.


Plec întâi de toate de la întrebarea mea simplă și întemeiată, de ce cuvintele ce numesc acțiuni sexuale sunt tabu. Spui: Îmi e foame, mergem să mâncăm? fără nici o jenă însă te-ai înroși din cap până în picioare daca ai spune: Am chef să mă fut, mergem să ne futem? De ce? Sunt acțiuni la fel de normale, naturale, pentru cei fericiți – cotidiene.


Mi se spune și mi s-a tot spus, o domnișoară, o femeie, o doamnă nu ar trebui să folosească niciodată asemenea cuvinte? De ce? de ce o domnișoară poate să sugă pula cu pasiune dar nu are voie să rostească niciodată cuvântul oribil cu p…? Adică am voie să o ling, să o sug, să mi-o bag până în gât, să mă mânjesc pe față cu sperma rezultată în urma acțiunilor mele dar nu am voie să o denumesc PULĂ. NU. Trebuie să îi spun elegant penis și eventual nici măcar astfel, să nu rostesc nici un substantiv legat de acel organ. Ei uite nu știu alții cum sunt, dar eu nu sug penisul. Eu sug PULA. Și îmi place foarte mult. Iar ca să fiu sinceră o să merg până la capăt și o să spun că îi deplâng pe bărbații ale căror mironosițe lesug penisul.


Iar pula nu e singurul substantiv blamat. Pizda e și mai și. Un fost iubit insista mereu să înlocuiesc cuvântul pizdă cu cuvântul vagin. Mâncați-aș, dar nu înseamnă același lucru! Pizda e chestia aia care conține și vaginul și partea aia suculentă cărnoasă dimprejur. Când îmi dai limbi nu îmi dai limbi în vagin. Sau nu numai. Ah, dar stai, am uitat, nu îmi dai limbi ci îmi faci cunilingus. Cunilingus ăsta sună ca un medicament pentru tuse, ca un expectorant, ca un experiment de laborator cu denumire latinească. Nu mulțumesc. Eu sug pula, aștept să mi se dea limbi. Da da. Ca și cum pizda mea ar deveni o piersică zemoasă, poate pufoasă poate alunecoasă. Vreau să văd un bărbat pierdut între picioarele mele sugând și lingând… nu un tratat de anatomie executat cu atenție și precizie medicală.


Dar hai să mergem mai departe. De ce uneori un bărbat poate dori să i se sugă pula și alte ori dorește să dea muie. Sau, de cealaltă parte a baricadei să îți dorești să iei muie sau să sugi pula. Să dezvolt puțin diferențele. Atunci când sugi pula ritmul în care o faci este dictat de tine (de femeie vreau să zic). Poziția poate fi una în care bărbatul este pe spate sau stă jos. Oricum el este pasiv. Lui i se suge pula și gata. Femeia are controlul cumva. Ei bine când iei muie lucrurile stau complet diferit. Bărbatul nu mai e pasiv ci activ iar femeia devine pasivă cu adevărat. Pozițiile de luat muie sunt întotdeauna de submisivitate. Femeia e pe spate, în genunchi, ținută de păr, de cap etc. A da muie e cumva echivalent cu a fute în gură dar uneori chiar mai profund. Și nu, nu e deloc echivalent cu a ți se suge pula. Când dă muie bărbatul controlează. Și acum să fac și o diferențiere mai fină, între muie și futut în gură. Cel din urmă implică puțin altceva, implică transformarea gurii femeii într-o a doua pizdă. Îmi e greu să explic în cuvinte, dar actul în sine are o altă cinetică. Bărbatul fute pur și simplu femeia în gură și nu în vagin însă mișcările și abordarea sunt cele tipice unui futut normal. Ei bine… iacă-tă, ziceți tuturor acestor noțiuni „sex oral” și o să le aplatizați complet. Aproape că mai bine nu le zici nicicum. Mai bine le explici prin semne. Și când îi ceri bărbatului să îți dea o muie te așezi în genunchi în fața lui, îl desfaci la pantaloni și te uiți în ochii lui rugător… s-ar putea să înțeleagă ce vrei de la el fără cuvinte.


Acum, să luăm verbul ”a fute” cu formele sale ”a te fute„ ”a fi futut„. De ce nu e echivalent a te fute cu a face sex. Păi un exemplu simplu, poți face sex cu prezervativ, dar nu te poți fute. Poți face sex curat, dar nu te poți fute. Poți face sex în trei-patru, dar nu te poți fute cu patru persoane în același timp. Pentru că fututul reprezintă acțiunea prin care o pulă intră și iese dintr-o cavitate de mai multe ori. Ori cum orice bărbat deține o singură pulă, și-o poate băga pe rând în numai câte o cavitate odată. Pe când, cu mâna pe inimă pot spune că am făcut sex dacă bărbatul îmi mângâie pizda și îmi bagă degetele prin vagin. Desigur, am făcut sex, dar nu m-a futut.


Sper că nu v-au căzut ochii și nu vi s-au uscat urechile de atâtea cuvinte ”oribile„ la un loc, însă sunt oribile numai în măsura în care cu ipocrizie ne ascundem în spatele degetului și uităm că sunt cele mai plăcute acțiuni pe care le putem întreprinde în decursul vieților noastre și că merită cuvinte reale care să descrie corect acțiunile despre care vorbim.



/

Un comentariu:

Frumusete spunea...

Imi amintesc de Povestiri din orasul viu.Pacat ca a disparut sau nu o mai gasesc eu.Intr-adevar postarile ei erau si printre preferatele mele.