Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

miercuri, 22 septembrie 2010

Inca mai exista sfinti...

Inca mai exista sfinti.

Cred ca am trait in alta lume, nu am auzit de povestea Kassandrei, am inteles ca e mai veche. Este drama unei fetite de 2 ani si jumatate batuta in mod repetat cu salbaticie, ca un ritual. Doctorii nu au reusit sa gaseasca particica a corpului nelovita, spatele intreg era o carne vie. Puroiul i-a mancat oasele mainilor si a unui picior, nu le mai are. Tot corpul era ars cu tigara. A ajuns la spital deoarece bunica ei a aruncat-o de la etajul 3. O leguma, nici un doctor nu-i mai dadea o sansa.

A fost salvata de Dana Rotariu.

Dana si Iosif Rotariu, doi oameni ce au avut un impact psihologic asupra mea, au schimbat ceva, nu pot sa explic in cuvinte deoarece inca nu mi-am revenit, mi-au aratat ca ma insel. Inca mai exista sfinti in lume. Pe langa cei doi copii ai lor, au infiat un baietel dependent de insulina. O mare responsibilitate. Si parca nu era de ajuns, au salvat-o pe Kassandra si au infiat-o. Au platit 24 de interventii chirurgicale, fetita mai are nevoie de 3. Puterile lor financiare s-au epuizat, dar ei inca mai lupta pentru Kassandra.

O fetita care la 3 ani inca se mai trezea cu cosmaruri noaptea suspinand si implorand: "Va rog, nu ma trimiteti inapoi." La aceasta varsta constientiza ca este o problema pentru oricine. Un copil ce a invatat sa zambeasca pentru ca doi oameni au dovedit ... nu stiu sa descriu sufletul lor...

Nu sunt bogati. Au inca 3 copii, din care unul adoptat, dependent de insulina. Imi inchipui grija care iti sta pe creier ca acesta sa ia insulina la timp. Pe langa asta s-au dedicat pentru Kassandra, ca sa mearga din nou, sa zambeasca, sa se bucure, sa simta o familie...

Inca mai exista sfinti.


/

Un comentariu:

Frumusete spunea...

Dimineata asta mi a fost zguduita de aceasta poveste infioratoare.Ilie Nastase si noua lui cucerire se ocupa de tratamentele medicale de care are nevoie.