Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

joi, 17 decembrie 2009

"Sunt un ateist, un ateist absolut. Mi-a luat mult timp până să o pot afirma. Am fost un ateist timp de ani de zile, dar am avut impresia că nu este demn de un intelectual să spună că este ateist, deoarece aceasta presupunea o cunoaştere care nu exista. Cumva, era mai bine să spună că este umanist sau agnostic. M-am decis într-un final că sunt şi o fiinţă sentimentală, nu doar raţională. Emoţional, sunt un ateist. Nu am dovada să demonstrez că Dumnezeu nu există, dar am o bănuială atât de puternică că nu există, încât nu vreau să-mi irosesc timpul." - Isaac Asimov

Un comentariu:

cuvintealese spunea...

A fi ateist nu inseamna a nu crede in dumnezeu, ci a nu crede in dumnezeul public.A nu crede intr-o imagine idolatrizata, intr-o entitate omniprezenta si omnipotenta...alta in afara propriei persoane.Sunt dumnezeu pentru ca pot fi oriunde, oricand...cu gandul si tot cu gandul pot indoi realitatea dupa bunul plac, exact ca si dumnezeul lor, doar ca el(dumnezeul lor) a avut norocul de a se naste inaintea mea...E doar un gand brutal...si doar o parare.