Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

luni, 25 ianuarie 2010

Adio

........................................................................................
Weekender: a trebuit sa fac ceea ce am facut
Weekender: sa te lecuiesc de mine
Sweet_child: nu te-am cunoscut indeajuns, babe
Weekender: n-ar fi mers, stii bine
Weekender: ai fi suferit, nu meriti. Si cand ai sa intelegi?
Weekender: ca eu sunt barbatul unei singure femei, ... toata viata
Sweet_child: mi-e dor sa ma tii in brate si sa-mi soptesti despre tine...
..............................................................................................................
Intrucat intamplarile si personajele sunt reale, din motive de securitate a identitatii ID-urile de messenger au fost modificate. NU judecati persoanele, fragmentul de conversatie de mai sus a precedat urmatoarele:

Weekender: nu te mai screme atat, nu eu te iau de nevasta
Weekender: nu eu trebuie sa-mi fac o imagine boema despre tine
Weekender: eu prefer sa am o imagine erotica despre tine
Sweet_child: conteaza mult parerea ta pentru mine
Weekender: fi convinsa ca nu o sa-mi placa
Weekender: nu stiu ce au femeile cu rochia de mireasa...
Weekender: mie nu mi se pare frumoasa deloc, toate seamana intre ele
Weekender: cred ca e ultima incercare a barbatului
Weekender: in care i se spune: „uite, am imbracat toate femeile la fel
Weekender: uita-te bine la a ta, ti se mai pare deosebita?”
Weekender: hai trimite-o, dar nu o sa-mi placa sigur si poate nu te mai mariti :)
Sweet_child: pizdle matii
Sweet_child: n-am eu timp de tine acum..
Sweet_child: ca veneam pana la tine
Sweet_child: si ti-o trageam
Sweet_child: te simteai o saptamana ca si batut
Weekender: ah, dulce razbunare...
Weekender: stiu cat inseamna pentru tine rochia de mireasa
Weekender: dar fi linistita, te va place oricum
Weekender: e momentul lui de glorie, te-a cucerit pe viata
Weekender: si sa fi fericita... bucura-te de ce ai
Weekender: asta e tot schepsisul sa te zbati sa ai, s te bucuri la urma de ceea ce ai
Weekender: cei care obtin, si apoi cauta imediat sa identifice ce le lipseste,
Weekender: nu vor fi fericiti niciodata
Weekender: intotdeauna exista ceva ce lipseste
Sweet_child: o sa-mi fie dor de tine, babe...
Weekender: uite, vezi? deja cauti

7 comentarii:

Lillee spunea...

Esti un dur...

Weekender spunea...

Explica. Adica inuman, direct, nemilos, insensibil? Sau rezistent, puternic, lucid?
Draga Lillee, decat sa te regrete e mai bine ca o persoana sa fie dezamagita de tine. Altfel regretul ii intuneca calea, cand ar trebui sa paseasca pe ea cu incredere si cu speranta.

Unknown spunea...

As zice ca oricum te regreta, pentru ca a vazut, probabil, dincolo de masca pe care ai pus-o pentru a o dezmagi. Tind sa cred ca nu e vorba de dragoste ci de incercarea de a te descoperi. Trebuie sa fie ea care isi da sutul in fund.

Lillee spunea...

Cred ca mai degraba rezistent, puternic, lucid. Dar eu in locul ei, te-as regreta si mai mult dupa acel dialog. Pentru ca mi-as fi dat seama cu siguranta ce ai incercat sa faci...si regretul ar fi fost mai mare. :)

Weekender spunea...

Ati putea cere parerea unui fost iubit cu privire la rochia de mireasa ? Nu e ciudat?

Nicoleta spunea...

Cred ca sunt foarte demodata, rochia de mireasa trebuie sa o porti atunci cand ai gasit un suflet fara de care nu mai esti ''om'' (dupa cum spui tu), sa o porti doar asa de dragul modei.....si sa mai ceri si parerea unui fost iubit......
uneori chiar cred ca am aterizat aiurea.

xia spunea...

da, regretul iti intuneca calea...dar si dezamagirea doare al naibi de rau...
am trecut si eu pe aici, imi place cum gandesti...si cum scri, desigur :)