Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

12. Bariera dintre sexe

Am invatat sa privesc inainte. Simt ca traiesc aceeasi viata de dupa adolescenta, fac iar cunostinta, poate o gasesc.
Ma surprinde succesul de acum, posibil sa am varsta "aia". O vorba auzita pe nu stiu unde ar putea fi adevarata: "Acum e invers decat inainte, imi ia 5 minute sa le conving si 2 ore sa-mi cer scuze." Glumesc, desigur.
Nu am curiozitatea sa inteleg de ce, probabil ca nu-mi arat varsta; un vecin nou care-mi dadea lectii de bussiness mi-a spus:"Pustiule, eu fac afaceri de 15 ani". Extraveral, extra...uterin, nu i-am spus nimic, m-am simtit flatat. Stiam ca sunt mai in varsta, el nu. Ma umplu de mine ca o pustoaica pe cale de a fi sedusa cu texte expirate cand, in ultimul timp, mai des decat in intreaga mea viata, aud: "Esti un barbat atragator."
O perioada am trecut de "ele" cu nepasarea mea. Intr-o relatie detine controlul cel caruia ii pasa mai putin. Nu intentionat, m-am descoperit ca nu mai am incredere.
Si cam atat cu propria bagare de seama... Nu narcisismul a fost intentia. Daca pasajul asta dispare rezulta ca m-am razgandit.
.....................................................


Surpriza: m-am indragostit. Simplu, cum se face. Ma gandeam continuu la ea, ii savuram prezenta, ii apreciam inteligenta ce-i depasea varsta. Cand am vazut-o, cu frumusetea ei izbitoare, mi-am inchipuit o alta bimbo. Dar nu.
Ne statea bine impreuna, mai ales mie , are 22 ani. Si uneori cum se aprinde, tot asa de repede se si stinge. Cand am simtit ca ceva nu se potriveste am dat vina pe diferenta de varsta, i-am spus ca trebuie sa-si traiasca viata in etapele normale. Ma iubea deja, m-am simtit vinovat de suferinta ei. N-am vrut, pustoaico. Iarta-ma!
Nu mai vreau sa sufere altcineva pentru mine, nu-mi place nici pe trotuarul astalalt. N-am castigat nimic, sunt singur iar, dar prefer decat singur in doi. Cred ca am inceput sa inteleg.
...........................................................

Sunt iremediabil.
Mirela, ca o prietena buna ce e, m-a obligat foarte hotarata sa o scot in oras, sa ies din starea mea. Ea crede ca fug de lume, cand eu fug de mine. Am trecut pe acasa cu masina ei sa-mi schimb hainele, sa-mi pastrez renumele ca ma imbrac cu gust, si clar a trebuit sa fac o baie inainte. Nu-mi place dusul, sunt prea comod. Umplu cada, dau drumul la jacuzzi (smecherosul meu sistem) si tolanesc in apa cate o ora. Normal ca "nusecade" sa o tin pe Mirela singura in living, asa ca o invit sa continuam conversatia in baie. De la un timp am numai sampanie in casa, asa s-a nimerit, sa mi sa faca cadou o lada, bem din flute si ne prostim ca asa am vazut in filme. Mie chiar imi place, i-am prins gustul de cand nu mai am alt alcool in casa. Ea asezata pe capacul de la toaleta, eu in cada, am avut cea mai interesanta conversatie. Prima data cand ma vede gol. "Eh, trebuia sa o faci si pe asta!" - a zambit dracusorul din mine.
Asa ca pana la urma am convins-o sa intre in cada langa mine. Ne-am sapunit, ne-am batut cu apa, ca doi copii. Ne-am aranjat unul pe altul, ne-am imbracat frumos si am plecat in club sa ne alaturam unei gashti reunite din prietenii ei cu ai mei, deveniti comuni.
Mirela e prietena mea, nu iubita, o prietena buna, un pansament pe vremuri triste. N-am facut sex si nu am putea face, suntem prea buni prieteni. Am dat jos si ultima bariera dintre sexe. Deci se poate.
.................................................................

("Da, daca esti gay..." -imi zice o alta prietena. E si asta un raspuns. La naiba!
"Esti rasista!"-zic, cu toate ca nu asta era cuvantul.
"Pai ce? Am ceva cu negrii?"
Poanta lui Teo de la Deko, - salut, Teo! - in gura unei lesbiene. Ma uit la ea si incep sa ma intreb daca lesbienele si gay-i se urasc. Lesbienele nu suporta (nu iubesc!) barbatii, iar gay-i femeile. In mod logic ar trebui sa nu se inteleaga. Trebuie sa fac rost de un gay si sa-i fac cunostinta cu Alina, sa-mi experimentez teoria)

Niciun comentariu: