Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

miercuri, 18 noiembrie 2009

24. Iarta-l pe Dorin !


Fragment de scrisoare adresat unei prietene:

Doua persoane care au ceva de impartit sunt mai tolerante cand discuta in intimitate decat atunci cand exista spectatori. Chiar si unul singur. Fiecare se inversuneaza in a isi sustine cauza si cere pedeapsa maxima. In intimitate se ajunge la o intelegere mult mai usor. De aceea recomand ca discutiile in contradictoriu sa se desfasoare fara spectatori.
Esti toleranta cu toti ceilalti, dar cu partenerul tau nu. El nu e "ceilalti", face parte din tine si vrei sa te simti mandra cu dragostea care stii ca ti-o poarta, vrei sa fi mandra cu el. Cuvinte spuse in gluma, care nu au avut alta intentie decat sa fie amuzante, te-au atins cu subintelesul lor. Subinteles care e numai in mintea ta, doar tu cunosti istoria situatiilor la care fac referire. Toti ceilalti suntem neavizati, nu intelegem din acele fraze decat semnificatiile amuzante, care au venit ca o destindere in socializarile noastre.
Nu-mi da amanunte, stradania pentru justificare are tendinta de a fi mai importanta decat supararea in sine. Cand te justifici ai dat deja o sentinta. Ai uitat de ce il iubesti? Toate sentimentele si dorul de el palesc in fata unor cuvinte neintentionate? Te-ai obisnuit atat de mult cu faptele lui care dovedesc dedicatia pentru tine? Ele nu mai conteaza, sunt normale?
Am vazut un om prabusit, debusolat, care nu stie ce se intampla cu el. Este altcineva, imi lipseste prietenul meu. Nu lasa timpul sa treaca, este un om puternic, isi va imprima deznadejdea in suflet, isi va aduna fortele si va cauta un alt drum sa mearga mai departe.
Priveste sincer in inima ta si daca dorul de el doare, pentru numele lui Dumnezeu, primeste-i iubirea si ocroteste-o de toate nimicurile si orgoliile stupide.



Niciun comentariu: