Acest blog este personal, articolele sunt scrise dupa cum imi vine, in functie de starea mea. Fara a fi revizuite, fara a fi corectate gramatical sau ortografic.

vineri, 21 octombrie 2011

Acolo unde visele se indeplinesc


Ai atatea cicatrici in suflet incat nu mai stii ce este mangaiere sau lovitura, iti impui anumite stari care te ajuta sa mergi mai departe. Esti o visatoare.
.......................
Mi-am explicat si de ce atunci cand te simti bine te gandesti si la alte momente din trecut, starea de bine iti trezeste o memorie a emotiilor.

Sa nu crezi ca detin un adevar de netagaduit, scriu ca sa te gandesti, sa ma contrazici in gand.
...................

Vreau sa vrei. Vreau sa-ti indeplinesti visul si din bune intentii am sa te sfatuiesc cu diverse, tu trebuie sa iei doar ce este bun. De altfel, vreau ca tie sa-ti vina ideile, vreau sa fiu in stare prin vorba, prin critica sau lauda, sa te fac in stare sa schimbi lucrurile, tu poti face cursul vietii. Orice ai spune, astazi suferi de nesiguranta. Singura siguranta o simti dintr-o alta directie, te-ai resemnat gresit ca nu mai poti fi fericita, daca pierzi si aceasta farama de siguranta crezi ca te vei simti mai rau.

Trebuie sa intelegi ca siguranta se afla in tine. Trebuie sa te ridici si sa privesti la soare. Uita tot, gandeste la cum ai vrea sa te simti intr-un loc, de ce te simti bine intr-un loc si or sa-ti vina raspunsurile.
...................

Eu vad atat de multe in tine, cred ca momentele, vremurile, viata, au fost neprielnice cu tine. Intr-un mediu bun, sanatos, placut te-ai fi dezvoltat extraordinar, pentru ca esti una din regine, asa te-ai nascut. Ma mai gandesc ca putea fi mai rau, ca de fapt admir multe, ca viata te-a pregatit pentru ce urmeaza. E de ajuns sa vrei. E de ajuns sa uiti tot trecutul si sa simti emotia prezentului.
....................

Eu sunt acolo. Te astept acolo. Acolo unde visele se indeplinesc.

_________________________
- fragmente de corespondenta cu o prietena draga. Postate sa nu uit cum este sa vrei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

fericita prietena ta draga pentru ca a primit asemenea cuvinte!
poate o sa-ti displaca asta dar am sa le citesc ca si cand mi-ar fi fost scrise mie de catre cine stie cine !